luni, 14 martie 2011

Fursecuri integrale dieta Montignac/ Montignac diet cookies




De cand am inceput sa caut retete sanatoase, un aliat de nadejde mi-a fost Culinar.ro, un site unde gasesti lucruri la care nu te-ai astepta. Multe dintre retete le-am facut ca acolo, multe insa le-am schimbat sau adaptat. Nu am intotdeauna la dispozitie anumite ingrediente sau pur si simplu nu imi plac unele din ele.
O reteta pe care am adaptat-o a fost cea pe care v-o prezint astazi, "Fursecuri cu tarate" postata pe Culinar de "fata cu fluturi". Ii multumesc inca o data cu aceasta ocazie, fursecurile devenind un aliat de nadejde in cura de slabire sau de  insanatosire a organismului meu...dar si a a altora.

Aici aveti reteta asa cum a postat-o ea: http://www.culinar.ro/forum/continut/Dieta-Montignac/20669/Fursecuri-de-tarate-monti-monti/

Fursecuri integrale dieta Montignac

3 cani tarate,
o cana faina de secara,
jumatate de cana faina integrala,
un plic si un sfert praf de copt,
3 cani si jumatate de apa,
100 ml ulei de floarea soarelui,
4 oua,
2 linguri cacao,
o lingurita esenta de rom,
o lingurita cu esenta de migdale
jumatate de lingurita cu sare,
doua linguri cu seminte de susan,
o lingurita cu scortisoara.
20 g seminte de in intregi

Am amestecat intai ingredientele uscate, am adaugat apa, uleiul, ouale si esentele. Din compozitia care a rezultat am luat cu o lingura si am turnat pe o tava tapetata cu hartie de copt. Fursecurile le-am copt la foc mediu...10-15 minute, nu mai stiu timpul exact ca tot faceam drumuri in si din bucatarie prin casa.
Ies foarte multe fursecuri, suficiente pentru 5-6 persoane cu apetit crescut :D. Sunt foarte bune de luat la pachet, de servit la micul dejun cu putin lapte sau iaurt, fiind pline de fibre si ajutand la usurarea tranzitului intestinal. Asta daca va intrebati la ce folosesc :)).
Incercati-le si nu veti regreta. Zic asta celor consumatori de produse monti...si nu numai.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu