joi, 10 mai 2012

Am nevoie de un sponsor pentru o Expozitie de fotografie


Lumeeeee....lumeeeeeeeee
Am si eu nevoie de ajutorul vostru. Pentru cine stie sau cine nu stie, anul asta am absolvit un curs de foto. Toate bune pana aici. Numai ca nu am reusit inca sa facem o expozitie foto, din lipsa de sponsori. Asta ce inseamna: ne trebuie cineva care sa achite costul fotografiilor ce vor fi de dimensiune 30/40 pe suport Foam, cam 53 de bucati. Sala unde se va tine expozitia o avem, ne trebuie doar fotografiile printate. Unde sa le printam, avem deja, un domn foarte serios si care a ajutat scoala tot timpul. Un adevarat profesionist.
Daca stiti pe cineva...vreun doritor...va rog cat de frumos pot eu, intrebati pe unde puteti, poate reusim sa facem expozitia. E pacat de munca profesorilor, timpul alocat si chinul nostru, pana am reusit sa facem fotografiile acelea. Cine stie, care poate, un mesaj catre mine, pls.
Va multumesc anticipat!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu